петък, 8 януари 2010 г.

Ново- рецепти Детска кухня!

Последните няколко години у нас първа грижа е изхранване на малките ни съкровища- каката Стефания и малката Преслава. Четейки в интернет пространството приех за правилно за моите деца да бъдат захранвани според новите тенденции- след 5 навършени месеца, бавно и постепено, със задълбочено следене на всяка една реакция от въвеждането на нов продукт. Това автоматично изключи от режима ни записването на ДМК, което пък наложи всекидневни размисли относно седмичното меню на децата. Като цяло и готовите пюрета не покриваха докрай изискванията ми, относно ред на приемане на продукти и за това се наложи да експериментирам с приготвена от мен храна. Съдейки по себе си и знаейки, че е много трудно да предлагаш прясно приготвена питателна и покриваща изцяло нуждите на детето храна, реших че ще е добре да систематизирам тук предлаганите на моите деца храни. Надявам се да са полезни и да улеснят други майки, желаещи да предложат на своите деца домашно приготвена храна.
Ще кача рецепти, които са станали особено любими на моите деца, снимки ще допълвам в движение, ще се постарая да съм максимално прецизна, посочвайки възрастта в която аз съм ги предлагала. Ще се радвам, ако успея да бъда полезна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...